To be continued... - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van F. R. - WaarBenJij.nu To be continued... - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van F. R. - WaarBenJij.nu

To be continued...

Door: Florentine

Blijf op de hoogte en volg F.

09 April 2012 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Nog snel even een verhaal plaatsen, een verslag wat waarschijnlijk het laatste verslag van mijn jaar is. Over 2 weken is het namelijk al zomervakantie voor mij. Dit klinkt vast raar voor jullie, maar ik moet toegeven dat die 28 graden hier mij flink in de zomer stemming brengt. Helaas wordt deze vrolijke stemming snel verstoord door een regen van opdracht. Op een of andere manier vinden de teachers het hier interessant om onwijs veel werk op te geven de week voor final week. Ik mag de komende week dus flink aan de slag met papers, presentations, speeches en nog even grote huiswerkopdrachten. Het einde is wel inzicht. Nog 1 week lessen en dan de finals. Ik heb nog 4 dagen college en dan 3 dagen onwijs mijn best doen tijdens de finals die ik moet maken. Daarna is het tijd om te relaxen, ik kan niet wachten tot het 19 april is...

Het paasweekend is weer voorbij. Ik was uitgenodigd bij mijn kamergenoot Abbey thuis. We hebben een lekker, maar hectisch weekend gehad. Vanmorgen (maandagmorgen) moesten we om 0530 uur opstaan om weer op tijd te zijn voor onze classes at 11:00. Gelukkig hadden we er voor gekozen om onze 09:00 klassen te skippen.

Ik ga nu toch maar verder met alle opdrachten die ik heb, het is namelijk belangrijk om hoge cijfers te halen. Na lang wikken en wegen heb ik besloten om hier nog 3 jaar langer te blijven en mijn studie af te maken. Het gaat goed op school, ik voel me als een vis in het water op het strand, haha, en ik kan me niet voorstellen dat ik hier volgend jaar niet terug zou komen. Ik heb me ingeschreven voor 6 interessante classes en ik hoop dat alles net zo goed voelt volgend jaar als nu. Het was al te laat om op campus te wonen, daarom ga ik een huis/appartement zoeken met Lauren (ex-kamergenoot).

Op 19 april heb ik mijn laatste finals en op 20 april zal ik herenigd worden met mijn allerliefste vader! Hij wil natuurlijk ook dolgraag zien waar zijn leukste dochter woont. Twee dagen later halen we mams op in Miami, daar blijven we een paar dagen. Na Miami zijn de Everglades aan de beurt, gevolgd door een paar daagjes lekker relaxen in Key West. Een week na het begin van deze trip vliegen we naar Washington DC om ook hier de highlights mee te pakken en dan na 2 dagen zullen we doorreizen naar NEW YORK CITY! En bij deze heerlijke afsluiter mogen de andere kinderen ook niet missen, dus Else&Matthijs en Daan&Stephanie komen gezellig mijn eerste jaar met ons afsluiten in NYC. Op 6 mei zal ik weer in Nederland zijn.

Natuurlijk is iedereen van harte welkom in de toekomst hier en ik hoop dat vele zullen beginnen met sparen, want ik vind het toch jammer dat dit betekent dat ik een groot aantal mensen telkens weer voor een lange periode moet missen. Mijn tip is: kom langs en ontdek waarom ik hier niet weg wil!

  • 10 April 2012 - 15:38

    Tan:

    He Floor, wat super dat je daar gaat studeren. Klinkt ideaal voor je. Hier zullen we je wel missen natuurlijk. Veel succes/plezier de komende tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Augustine

Florida

Eerste jaar aan Flagler College

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

To be continued...

25 Februari 2012

Just 8 weeks left

17 Januari 2012

Home Sweet Home

08 November 2011

Familyweekend&Halloween

16 Oktober 2011

The daily slog
F.

A travelling student who is not ready to settle down in one place

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 788
Totaal aantal bezoekers 24520

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 20 December 2014

Senior Year!

25 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Roatán - Divemaster

19 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Junior year

13 Juli 2013 - 20 Juli 2013

Bahamas

22 Augustus 2012 - 16 Juni 2013

Sophomore year!

26 Augustus 2011 - 06 Mei 2012

Florida

Landen bezocht: