Just 8 weeks left - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van F. R. - WaarBenJij.nu Just 8 weeks left - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van F. R. - WaarBenJij.nu

Just 8 weeks left

Door: Florentine

Blijf op de hoogte en volg F.

25 Februari 2012 | Verenigde Staten, Saint Augustine

De tijd vliegt. Ondertussen ben ik ongeveer halverwege het semester. Halverwege de tweede helft. Het gaat allemaal zo snel, over 8 weken ben ik hier al weer helemaal klaar en over 10 weken sta ik weer in het kikkerlandje. Ik kan het me bijna niet voorstellen, terug naar Nederland...

Met mijn academische carrière gaat het uitmuntend. Afgelopen semester heb ik gemiddeld een 3.5 gehaald op een schaal van 4. Dit betekent dat ik een certificaat kreeg dat ik op de "Dean's List" sta. Deze lijst is alleen voor enorme slimme kinderen en stiekem verbaast het me dan ook helemaal niet dat ik er op sta, haha. Ook dit semester gaat erg goed. De vakken vragen duidelijk meer tijd van me dan vorig half jaar, maar volgens mij hoort dat ook bij studeren. Mijn streven voor het einde van dit jaar is om op de "President's List" te komen. Dit is voor mensen die gemiddeld een 4.0 halen. Dat betekent dat je voor alle vakken minimaal een 93 van de 100 gemiddeld moet staan. Ik lig voor 3 van de 5 vakken nog op schema, maar waarschijnlijk gaat het niet lukken. Toch ga ik het proberen; niet geschoten altijd mis!

Naast me schoolwerk heb ik natuurlijk ook nog tijd voor heel veel leuke feestjes en andere gezellige dingen. Helaas ben ik nog niet op het strand geweest, maar ik heb al wel aan het zwembad gelegen en in de zon gelegen bij de school. Sommige dagen is het echt prachtig, 30 graden en strak blauw. Helaas zijn er ook dagen dat het regent (wel geteld 2 tot nu toe).

Twee weken geleden ben ik met Lauren mee naar huis geweest, het was onwijs gezellig. Ze woont in een prachtig huis bij Orlando. We waren allebei oververmoeid omdat we op school maar doorgaan en doorgaan met alle leuke en verplichte dingen. Dit weekend zijn we heerlijk bijgekomen en ik had eindelijk een eigen slaapkamer met een super fijn en groot bed. We hebben alleen maar leuke en luie dingen gedaan. Een heerlijk weekendje ontspannen dus.

Over een uurtje wordt de laatste basketball wedstrijd van het jaar gespeeld en ik ga er waarschijnlijk heen met de meisjes die in de kamer naast ons wonen. Dus nu lekker douchen en genieten van mijn zaterdag, tot snel achterblijvers.

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Augustine

Florida

Eerste jaar aan Flagler College

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

To be continued...

25 Februari 2012

Just 8 weeks left

17 Januari 2012

Home Sweet Home

08 November 2011

Familyweekend&Halloween

16 Oktober 2011

The daily slog
F.

A travelling student who is not ready to settle down in one place

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 24512

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 20 December 2014

Senior Year!

25 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Roatán - Divemaster

19 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Junior year

13 Juli 2013 - 20 Juli 2013

Bahamas

22 Augustus 2012 - 16 Juni 2013

Sophomore year!

26 Augustus 2011 - 06 Mei 2012

Florida

Landen bezocht: