Senior year baby! - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van F. R. - WaarBenJij.nu Senior year baby! - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van F. R. - WaarBenJij.nu

Senior year baby!

Blijf op de hoogte en volg F.

19 Januari 2014 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Vandaag zag ik een filmpje van de diploma uitreiking in 2011 op het Carmel College. Het lijkt wel gisteren dat ik in 6 VWO zat en mezelf aan het voorbereiden was op het grote avontuur in Florida. Kort daarna realiseerde ik mij hoeveel ik hier in de afgelopen 2.5 jaar heb opgebouwd. Af en toe vraag ik me af “how did I end up here?”, aan de andere kant van de oceaan, op een prachtig College, met m’n eigen appartement. Zoals velen van jullie weten begon het met het idee om een jaartje te genieten in Florida en aan m’n Engels te werken. Aan het einde van dit jaar heb ik de keuze gemaakt om hier te blijven, en dat is de juiste keuze geweest! Hoewel het leven in het begin hier nog wat onwennig was, heb ik de afgelopen tijd toch alles hier opgebouwd. Ik vind het heerlijk om in de vakanties naar Nederland te komen, maar halverwege krijg ik toch altijd “heimwee naar huis”. Ik merk steeds meer dat ik dit als thuis zie. Steeds meer ben in bezig met het bouwen aan m’n toekomst hier en niet meer continue in contact zijn met het leven in Nederland. Dat kun je ook wel zien aan de verhalen die ik op waarbenjij.nu post, van een maandelijkse update voor de achterblijvers, tot af en toe een verdwaald verhaal ;).

Afgelopen maandag was het weer zo ver, ik stapte op het vliegtuig om te beginnen aan m’n senior year (laatste jaar). Ik ga proberen om in december 2014 af te studeren in plaats van mei 2015. Het wordt dus ook langzaam tijd dat ik ga bedenken wat ik na m’n bachelor wil gaan doen. Ondanks dat ik een goed idee heb gekregen over wat ik interessant vind en wat er niet goed bij mij past, vind ik het toch moeilijk om een keuze te maken voor volgend jaar. Ik heb besloten om optimaal van m’n laatste jaar hier te genieten en tegen bijna alle voorstellen ja te zeggen. Het is waarschijnlijk mijn laatste jaar hier in Florida en ik wil er een onvergetelijke tijd van maken. Wie dit met mij wil delen is van harte uitgenodigd om een weekje langs te komen!

Liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Augustine

Junior year

Het derde jaar als student aan Flagler College!

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2014

Senior year baby!

27 September 2013

Junior!
F.

A travelling student who is not ready to settle down in one place

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 498
Totaal aantal bezoekers 24443

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 20 December 2014

Senior Year!

25 Juni 2014 - 30 Augustus 2014

Roatán - Divemaster

19 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Junior year

13 Juli 2013 - 20 Juli 2013

Bahamas

22 Augustus 2012 - 16 Juni 2013

Sophomore year!

26 Augustus 2011 - 06 Mei 2012

Florida

Landen bezocht: