Another Summer, Another Adventure - Reisverslag uit Roatán, Honduras van F. R. - WaarBenJij.nu Another Summer, Another Adventure - Reisverslag uit Roatán, Honduras van F. R. - WaarBenJij.nu

Another Summer, Another Adventure

Blijf op de hoogte en volg F.

23 Juli 2014 | Honduras, Roatán

Ruim twee maanden vakantie, dat geeft je de tijd om van alles te doen tijdens summerbreak. Dit jaar heb ik besloten om verder te gaan met m'n duikcertificaties. De keuze is op Roatán gevallen, een eiland voor de kust van Honduras. Na het afronden van mijn summer classes in Florida, ben ik op 25 juni op het vliegtuig gestapt om hier tot eind augustus te internen als divemaster en vervolgens m'n Instructor Development Course te doen.

Na vier weken kan ik nu zeggen dat ik helemaal gewend ben aan de levensstijl hier. Een regelmatige 30 graden zonder airco in het huis wordt ook steeds makkelijker te overleven. Gepaard onder zo'n 120 dagelijks nieuwe muggenbeten worden we om 7 uur opgehaald. Met een busje rijden we ongeveer 30 minuten naar Barefoot divers. Hier werken we de hele dag, we zijn aan het duiken, of studeren, of helpen in de shop. Om 5 uur worden we weer terug gebracht, en is het tijd voor diner en happy hour. Op zaterdagen zijn we vrij, en kunnen we het eiland bekijken, lekker op het strand relaxen, of de was doen.

Ik merk steeds vaker dat het lastig is om normale (poper) zinnen in het Nederlands te schrijven, vandaar dat dit verhaal niet alleen korter is dan normaal, maar ook gebrekkiger. Vragen zijn altijd welkom!

Liefs

• 19 Augustus 2014 - 09:41

Tom:

Lekkere vakantie hoor! Hier in NL is het zwaar triest en lijkt het wel het begin van de herfst. Ik kreeg net je berichtje van Piet binnen. Heel leuk dat je nu kan snorkelen ^^, enzo maar, je telefoon kan dat dus niet. Wat is je email?