Junior! - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van F. R. - WaarBenJij.nu Junior! - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van F. R. - WaarBenJij.nu

Junior!

Blijf op de hoogte en volg F.

27 September 2013 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Het derde jaar van mijn studie is afgelopen maand begonnen. De tijd gaat onwijs snel voorbij en ik kan niet geloven dat ik al over de helft ben van mijn studie. Hard studeren, veel bij het zwembad en op het strand liggen, en lekker feesten met m'n vriendinnetjes laat weinig ruimte toe om eens achter de computer te kruipen en m'n reisverslag te updaten. En zeker nu classes weer begonnen zijn heb ik weinig tijd.

Afgelopen zomer ben ik vooral in Saint Augustine gebleven. Ik heb eerst summercourses gevolgd van eind april tot half juni. Daarna heb ik mijn dagen vooral op het strand doorgebracht, onderbroken door een weekje in New York City om Else te bezoeken. Daarna was het hoog nodig om weer een weekje, met Else, aan het strand te liggen in Florida.

Op 13 juni was het tijd voor m'n study abroad. Samen met 11 andere studenten en 4 faculty hebben we een week lang coral research gedaan in de Bahama's vanaf de Aquacat. Dagen van 7:30 tot 22:00 gevuld met duiken, onderzoek doen en de resultaten verwerken. Absoluut geweldig! De Aquacat is ruim 30 meter lang en Flagler College had 5 van de 11 hutten. Er was ook tijd om te duiken voor plezier, met onder andere een shark feed en drift dives.

Helaas is het nu weer terug naar het normale leven met classes, homework, projects, and exams. Eindelijk kan ik lekker rustig genieten van een aantal vrije dagen na 2 weken vol met studeren. Gelukkig is er ook nog tijd om leuke dingen te doen, zoals de galaxy dive die gepland staat voor morgen avond!

Ik moedig iedereen aan om zijn/haar uiterste best te doen om mij hier op te komen zoeken, want de verhalen op m'n waarbenjij.nu can't do any justice.

Liefs

• 28 September 2013 - 09:04

Else:

Ahh leuk pony!!! En ik kom je sowieso nog een keer opzoeken :):)